tiistai 9. huhtikuuta 2013

Acai on hyvää!

Perjantai menikin aika penkin alle muiden, kuin treenien osalta.
Jumppaan lähdettiinkin paria tuntia myöhemmin kuin piti, jonka ansiosta itse treenien tekniikkaosiosta myöhästyttiin, ja osallistuin vain sparriin. Se oli kyllä kivaa, ja sain paljon kehujakin! Ne aina yllättää. :) Varsinkin kun Suomessa vielä kelasin, että tuun vaan ottamaan selkääni täällä.

Mun bussilippu (kolmen tunnin aikajakso) oli päättynyt, ja siinä ei tietenkään ollut saldoa. Mulla ei ollut käteistä sitä kolmea realia (1,5e) joten kävelin kaikki kioskit läpi, jossa voisin ladata lippua ja simkorttia. Olin yrittänyt jo ennen treenejä ladata näitä, vaan eipä kelpaa kortti missään. Olin siis Pinheiroksessa, ja vähän alko jo mietityttää, että pitääkö mun kävellä kotiin aa sti. Olin ihan loppu treenien jäljiltä ja alkoi oleen jo aika kova nälkäkin, aamupala kun oli jäänyt pieneksi ja kello oli jo kolme.

Taksikaan ei huolinut mua, kun silläkään ei käynyt kortti. Se oli tosin niin ystävällinen, että heitti mut lähimmälle avenidalle, jossa dallasin kilometrin verran ennenkuin alkoi pankkeja tulla vastaan. Kävin kolmessa eri pankissa, joissa jonotin yhtenesä varmaan 10 eri automaatille, ennenkuin luojan kiitos, löytyi Banco do Brasilista jälleen yksi mun kortin huoliva tomaatti. Saatuani käteiset viimein ulos, matkan jälkeen jonka odotin kestävän 2 tuntia, mutta kestikin 6, olo oli kuin kuninkaalla taas. Sain viimein ladattua prepaidinkin kioskilla, jolloin pääsin lähettämään luokkakaverille viestiä, että myöhästyn meidän tyttöjen illasta.

Startti Zitan luona Brooklinissa

Pakkelikoulussa taas ;)

Niillä olikin vähän fancympi kämppää..

Spice Girls


Viikonloppu menikin aika vauhdilla. Perjantaiyö oltiin FEA GLO:ssa, yökerhossa, jossa joka paikkaan sotkettiin UV-maalia. Alkuilta tosiaan aloiteltiin Zitan poikaystävän kämpässä, jossa se asuu vahempiensa kanssa. Taisivat olla aika sikarikkaita, kämppä oli ihan mieletön, suoraan niinku sisustuslehdestä. Illaliseksi tilattiin pizzaa (!), mutta sitäkin syötiin lautasliinojen kera sievästi pöydän ääressä. Vähän kävi ne uima-altaat (sisällä ja ulkona) sekä sali kateeksi..

I GLOW IN THE DARKKK
Once again crowded as hell


 Tässäpä lopuksi vielä video meidän puolikkaasta lukukaudesta, yhden hollantilaisen kundin tekemä. Mäkin vilahdan sekunnin morto-osaksi lopppupään diskokohdassa. :>





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti